Brev:
Mælk og mad til 7,5 måned
5. december 2015
Alder:
7 mdr.
Mælk og mad til 7,5 måned
Hej Helen
Skriver til dig fordi jeg er blevet lidt i tvivl igen i forhold hvor meget mælk og mad min datter på 7,5 måned skal have.
Har din bog om mad, hvor jeg har læst dagsplanen, den passer bare ikke helt til min datter, da hun stadig efterspørger mælk formiddag og eftermiddag.
Nogen dage mere end andre, andre dage slet ikke om eftermiddagen
Formiddags amningen vil hun meget gerne have, men det er ofte kun 5 min, det samme er det med eftermiddagsamningen 5 min.
Hun er begyndt den sidste måned kun at sove to lure, dette resulterer i at hun er meget træt om eftermiddagen, og vil ikke rigtig spise aftensmad. Nogle dage vil hun slet ikke spise aftensmad, der vil hun bare have bryst, og så sover hun ca. 45 min, og vågner op igen, og der går et par timer før hun så sover til natten.
Det skal lige siges at jeg er begyndt at supplere med flaske, da jeg ikke har optimalt mælk til hende.
De sidste 14 dage har hun fået flaske til eftermiddagsluren, og kl 23-24.
Natamningen har vi også sprunget over, så nu får hun bryst ca. kl 04
Jeg føler at hun ca. får halvt mad, og halvt bryst. Er det meget normalt eller?
Bedste hilsner fra Maria